Toimitus & Palautus

WHAT ARE THE DELIVERY OPTIONS?

Hyviä uutisia! Tuotteiden palauttaminen on täysin ilmaista, kunhan noudatat tuotteen palauttamista koskevia ohjeita.

Miten saan hyvityksen?

Jos olet päättänyt palauttaa verkkotilauksesi, voit palauttaa (käyttämättömän) tuotteesi täysin ilmaiseksi 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta. Tarjoamme TÄYDEN hyvityksen.

Voit palauttaa tuotteet kahdella tavalla:

Kuljetusliikkeen nouto:
  1. Täytä palautuslomake. Kuljetusliikekumppanimme (Europakket) lähettää sähköpostilla palautuslipukkeen, seurantanumeron ja palautusohjeet. Huom! Muista pitää tilausnumeroasi esillä täyttäessäsi palautuslomakkeen.
  2. Pakkaa tuote sen alkuperäispakkaukseen välttääksesi kuljetusvahingot. Kaikkien tuotteiden on oltava käyttämättömiä, ja niiden mukana tulee palauttaa kaikki alkuperäiset merkit, käyttöohjeet, takuuasiakirjat ja muut lipukkeet ja kääreet.
  3. Tulosta palautuslipuke ja teippaa se palautettavaan pakkaukseen. Palautuslipuke sisältää kaikki tarvittavat tiedot, kuten nimesi, osoitteesi ja palautusosoitteen, puhelinnumerosi, palautettavan tuotteen tuotenumeron ja/tai tuotekuvauksen sekä palautusnumeron.
  4. Ota yhteyttä UPS:n asiakaspalveluun järjestääksesi noudon sopivimpana päivänä ja ajankohtana. Sinun tulee ilmoittaa seurantanumero, joka on merkitty Europakketin aiemmin lähettämään lipukkeeseen.

Pyydämme järjestämään pikalähetyspalvelun tarjoaman noutamisen mahdollisimman nopeasti, ja viimeistään 14 kalenteripäivän kuluessa siitä päivästä, jolloin ilmoitit meille haluavasi palauttaa tuotteen.

UPS Access Point™
  1. Täytä palautuslomake. Kuljetusliikekumppanimme (Europakket) lähettää sähköpostilla palautuslipukkeen, seurantanumeron ja palautusohjeet. Huom! Muista pitää tilausnumeroasi esillä täyttäessäsi palautuslomakkeen.
  2. Pakkaa tuote sen alkuperäispakkaukseen välttääksesi kuljetusvahingot. Kaikkien tuotteiden on oltava käyttämättömiä, ja niiden mukana tulee palauttaa kaikki alkuperäiset merkit, käyttöohjeet, takuuasiakirjat ja muut lipukkeet ja kääreet.
  3. Tulosta palautuslipuke ja teippaa se palautettavaan pakkaukseen. Palautuslipuke sisältää kaikki tarvittavat tiedot, kuten nimesi, osoitteesi ja palautusosoitteen, puhelinnumerosi, palautettavan tuotteen tuotenumeron ja/tai tuotekuvauksen sekä palautusnumeron.
  4. Pyydämme sinua jättämään pakettisi paikalliseen UPS Access Point™-pisteeseen: mahdollisimman nopeasti, ja viimeistään 14 kalenteripäivän kuluessa siitä päivästä, jolloin ilmoitit meille haluavasi palauttaa tuotteen.

Palautusehdot
Palautusehdoistamme käyvät ilmi kaikki verkon kautta tilattujen tuotteiden palautusta koskevat säännöt ja rajoitukset.

Paljonko tuotteiden palauttaminen maksaa?

Hyviä uutisia! Tuotteiden palauttaminen on täysin ilmaista, kunhan noudatat tuotteen palauttamista koskevia ohjeita.

Montako päivää minulla on aikaa palauttaa tilaukseni?

Voit palauttaa verkkotilauksesi ilmaiseksi 14 päivän sisään tilauksen vastaanottamisesta.

Voinko palauttaa napsautus- ja keräystilaukseni mihin tahansa liikkeeseen?

Napsautus- ja keräystilaukset tehdään verkon kautta, jonka jälkeen tilaus noudetaan liikkeestä ja maksetaan siellä. Jos haluat palauttaa napsautus- ja keräystilauksen, ota yhteyttä liikkeeseen, josta noudit tuotteen ja jossa maksoit sen.

Voinko palauttaa yksilöidyn tilauksen?

Yksilöityjä tuotteita ei voi palauttaa.

Voinko vaihtaa tuotteen?

Et. Verkon kautta tilattuja tuotteita ei valitettavasti voi vaihtaa, mutta voit aina tehdä uuden tilauksen valitaksesi oikean tuotteen. Virheellinen tuote on helppo palauttaa edellä kuvaillulla tavalla. Kun olemme saaneet kuljetusliikkeeltä vahvistuksen siitä, että tuotteesi on noudettu palautusta varten, hyvitämme koko kyseisen summan. Lainsäädännön vaatimusten mukaisesti sinun tulee palauttaa tuote 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta.

Yksi tuotteistani on viallinen. Mitä teen?

Tarkasta tuotteet vastaanotettuasi ne. Mikäli toimitus poikkeaa tilauksesta tai mikäli tuotteet ovat viallisia, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Miten saan hyvityksen?

Jos päätät palauttaa tilaamasi tuotteen, tarjoamme sinulle TÄYDEN hyvityksen. Hyvitys sisältää kaikki maksut, jotka olemme saaneet sinulta sisältäen toimitusmaksun (tapauksen mukaan).

Maksamme hyvityksen viimeistään 10 päivän kuluessa päivästä, jolloin kuljetusliike on ilmoittanut noutaneensa palauttamasi tuotteet: tämä vahvistus aktivoi hyvityksen meidän puoleltamme.

Maksamme hyvityksen samalla maksutavalla, jota käytit tilausta maksaessasi, mikäli muusta ei ole erikseen sovittu: sinulle ei kuitenkaan aiheudu ylimääräisiä kustannuksia hyvityksen vuoksi.

Jos olet maksanut luottokortilla tai PayPalin kautta, hyvityksen maksaminen saattaa pankista riippuen kestää jopa 30 päivää ennen kuin rahat näkyvät tililläsi.
Etkö löytänyt kysymykseesi vastausta?
Ota yhteyttä