Miten voimme palvella?
Tilaus & Maksaminen
Miten tilaan verkosta?
Voit tehdä tilauksen, jos olet vähintään 18-vuotias. Tilausprosessi koostuu seuraavista vaiheista:
Kun olet lähettänyt tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostivahvistuksen tilauksen vastaanottamisesta. Jos maksat luottokortilla, saat sähköpostiviestin, joka sisältää maksutilasi.
Heti, kun tuotteet on lähetetty, saat ilmoituksen ("Lähetysilmoitussähköposti"). Kaikki tilaukset ovat riippuvaisia tuotteiden saatavuudesta lähetyshetkellä.
Pidätämme oikeuden peruuttaa tilauksesi mistä tahansa syystä.
- Lisää tuotteet, jotka haluat ostaa, ostoskoriin;
- Valitse toimitustapa;
- Syötä toimitusosoitte;
- Syötä laskutusosoite yhdessä maksutietojen kanssa;
- Sinua pyydetään hyväksymään ehdot ja edellytykset;
- Ennen kuin lähetät tilauksen, sinulle annetaan tilaisuus tarkastella valintaasi, tarkistaa tilauksesi kokonaishinnan, mukaan lukien lähetyskustannukset.
Kun olet lähettänyt tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostivahvistuksen tilauksen vastaanottamisesta. Jos maksat luottokortilla, saat sähköpostiviestin, joka sisältää maksutilasi.
Heti, kun tuotteet on lähetetty, saat ilmoituksen ("Lähetysilmoitussähköposti"). Kaikki tilaukset ovat riippuvaisia tuotteiden saatavuudesta lähetyshetkellä.
Pidätämme oikeuden peruuttaa tilauksesi mistä tahansa syystä.
Mitkä maksutavat ovat käytössä?
Hyväksymme seuraavat maksutavat:
Voit myös käyttää PayPal Express -toimintoa. Se on nopea ja turvallinen tapa ohittaa kassa ja ostaa tuotteet verkossa. PayPalilla on kaikki tietosi tallennettuina, joten tarvitset vain sähköpostiosoitteen ja salasanan tehdäksesi verkkomaksusi. PayPal Express -maksua ei voida yhdistää liikkeestä noutamiseen tai UPS Access Point -pisteestä noutamiseen.
- MasterCard
- Visa
- American Express
- PayPal
Voit myös käyttää PayPal Express -toimintoa. Se on nopea ja turvallinen tapa ohittaa kassa ja ostaa tuotteet verkossa. PayPalilla on kaikki tietosi tallennettuina, joten tarvitset vain sähköpostiosoitteen ja salasanan tehdäksesi verkkomaksusi. PayPal Express -maksua ei voida yhdistää liikkeestä noutamiseen tai UPS Access Point -pisteestä noutamiseen.
Miten voin peruuttaa tilaukseni?
Periaatteenamme on toimittaa tilaukset perille niin nopeasti kuin mahdollista, ja sen vuoksi emme voi peruuttaa tai muuttaa tilausta, kun se on viety loppuun. Mikäli haluat peruuttaa tilauksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Kun tilauspyyntö on lähetetty, emme voi taata, että tilauksen peruuttaminen onnistuu. Mikäli lähetys onnistutaan pysäyttämään, peruutus näkyy Oman tilin Tilaushistoriassa.
Mikäli lähetyksen peruuttaminen ei onnistunut, voit jättää tuotteen lunastamatta. Maksamme hyvityksen ostohinnasta, kun tuote on palautunut lähetyskeskukseemme.
Lisätietoja löydät kohdasta Palautus- ja vaihtamisehdot.
Voit pyytää tilauksen peruuttamista sähköpostilla.
Mikäli lähetyksen peruuttaminen ei onnistunut, voit jättää tuotteen lunastamatta. Maksamme hyvityksen ostohinnasta, kun tuote on palautunut lähetyskeskukseemme.
Lisätietoja löydät kohdasta Palautus- ja vaihtamisehdot.
Voit pyytää tilauksen peruuttamista sähköpostilla.
Miten käytän alennuskuponkini?
Alennuskoodilla saat etukäteen määritellyn alennuksen ostaessasi tuotteita verkkokaupastamme.
Seuraa näitä vaiheita lunastaaksesi alennuskuponkisi:
Alennuskupongit - hyvä muistaa:
Seuraa näitä vaiheita lunastaaksesi alennuskuponkisi:
- Valitse tuote verkkokaupasta. Huomaa, että alennus ei koske kaikkia tuotteita.
- Siirry ostoskoriisi klikkaamalla kuvaruudun oikeassa yläreunassa olevaa ostoskori-tekstilinkkiä.
- Toimitustapojen alla on teksti “Syötä tarjouskoodi”. Klikkaa sitä.
- Ruudulle ilmestyy pieni laatikko, johon voit syöttää koodisi. Klikkaa kohtaa "Käytä" syötettyäsi koodin. Alennuksesi on käytetty.
Alennuskupongit - hyvä muistaa:
- Alennuskupongit ovat voimassa vain rajoitetun ajan. Tilaukset tulee tehdä ennen kello 23:59 tarjouksen viimeisenä voimassaolopäivänä.
- Alennuskuponkia ei voi käyttää tilauksen tekemisen jälkeen.
- Useimmissa tapauksissa alennuskuponkeja ei voida yhdistää muihin tarjouksiin tai alennuksiin.
- Käteinen ei ole yksi vaihtoehdoista.
Miksi alennuskuponkini ei anna oikeaa alennusta tilauksestani?
Alennuskupongit oikeuttavat yleensä kiinteään alennukseen (eli prosentuaaliseen alennukseen tai rahalliseen alennukseen). Tarkista, ettei koodisi ole vanhentunut, ja että olet syöttänyt sen oikein.
Jos olet varma, että alennuskuponki pätee omaan tilaukseesi, ja alennus on silti virheellinen, ota meihin yhteyttä ja ilmoita selvästi käyttämäsi alennuskoodi.
Mitä teen, jos alennuskuponkini ei toimi?
Joitakin alennuskuponkeja voidaan käyttää vain tiettyihin tuotteisiin.
Et voi käyttää kuponkia, jos näet viestin, jossa mainitaan, että alennuskuponki on joko vanhentunut tai tunnistamaton.
Jos koodi on tunnistamaton, toimi seuraavasti:
Varmista, että käytät tarjouskoodia oikein tarkistamalla, että kuponki pätee kaikkiin ostoskorisi tuotteisiin – alennukset eivät päde kaikkiin tuotteisiin. Tarkista, että käytät verkkokaupassa käytettävää lahjakorttia. Liikkeessä käytettävä lahjakortti ei sovellu käytettäväksi verkkotilauksiin.
Mikäli mikään näistä ei päde, tarkista, että olet syöttänyt tarjouskoodin oikein. Manuaalisesti syötettäessä koodiin tulee helposti virheitä. Siksi kehotamme sinua kopioimaan ja liittämään koodin mahdollisuuksien mukaan.
Joitakin yleisiä virheitä ovat:
Jos olet varma, että alennuskuponkisi pätee tilaukseesi, mutta ei silti vaikuta toimivan, ota meihin yhteyttä ilmoittaen koodisi selkeästi.
Et voi käyttää kuponkia, jos näet viestin, jossa mainitaan, että alennuskuponki on joko vanhentunut tai tunnistamaton.
Jos koodi on tunnistamaton, toimi seuraavasti:
Varmista, että käytät tarjouskoodia oikein tarkistamalla, että kuponki pätee kaikkiin ostoskorisi tuotteisiin – alennukset eivät päde kaikkiin tuotteisiin. Tarkista, että käytät verkkokaupassa käytettävää lahjakorttia. Liikkeessä käytettävä lahjakortti ei sovellu käytettäväksi verkkotilauksiin.
Mikäli mikään näistä ei päde, tarkista, että olet syöttänyt tarjouskoodin oikein. Manuaalisesti syötettäessä koodiin tulee helposti virheitä. Siksi kehotamme sinua kopioimaan ja liittämään koodin mahdollisuuksien mukaan.
Joitakin yleisiä virheitä ovat:
- Välilyöntien virheellinen määrä, merkkivirheet ja/tai kirjoitusvirheet.
- Virheellinen iso tai pieni alkukirjain. Lahjakortin koodikenttä on merkkikokoriippuvainen. Tarkista, ettei tietokoneen ‘Caps Lock’ ole päällä, ja käytä vain isoja tai pieniä alkukirjaimia.
- Numeroiden 0/1 ja kirjaimien O/I sekoittaminen keskenään.
Jos olet varma, että alennuskuponkisi pätee tilaukseesi, mutta ei silti vaikuta toimivan, ota meihin yhteyttä ilmoittaen koodisi selkeästi.
Etkö löytänyt kysymykseesi vastausta?
Ota yhteyttä