Takuu & Korjaukset

MITÄ SAMSONITEN TAKUU KATTAA?

Samsoniten takuu kattaa materiaali- ja tuotantovirheet takuussa ilmoitetun ajan. Takuu ei kata vaurioita, jotka ovat aiheuttaneet normaali kuluminen, virheellinen käyttö (kuten epätavallisten tavaroiden kuljettaminen), huolimattomuus, onnettomuudet, hankautuminen, altistuminen äärilämpötiloille, liuottimille, hapoille, vedelle tai vaurioituminen kuljetuksissa (esimerkiksi lentomatkalla). Jos Samsonite-tuotteessasi ilmenee ongelma, joka aiheutuu materiaali- ja tuotantovirheistä, korjaamme tai korvaamme tuotteesi. Tällainen korjaus tai tuotevaihto tapahtuu meidän kustannuksellamme mukaan lukien kulut, jotka aiheutuvat tuotteen palauttamisesta sinulle. Olet kuitenkin vastuussa kuluista, jotka aiheutuvat tuotteen lähettämisestä Samsoniten huoltokeskukseen. Takuuehdot löytyvät täältä.

MITÄ ASIAKIRJOJA TARVITSEN VOIDAKSENI VEDOTA TAKUUSEEN?

Takuuhuoltoa varten tarvitset alkuperäisen ostokuitin ja asianmukaisesti leimatun takuukortin.

SAANKO TUOTTEENI KORJAUTETTUA, JOS TAKUU EI KATA VIRHETTÄ?

Kyllä, huollamme mielellämme Samsonite-tuotteesi. Erikoistunut huoltokeskuksemme tarkastaa matkalaukkusi ja ilmoittaa sinulle etukäteen kustannuksista, joten voit joko hyväksyä tai hylätä korjaustarjouksen. Lähimmän Samsonite-huoltoliikkeen löydät tämän linkin kautta.

OLEN OSTANUT MATKALAUKKUNI TOISESTA MAASTA/MAANOSASTA. ONKO TAKUU VOIMASSA KAIKKIALLA?

Kyllä on! Samsonite tarjoaa maailmanlaajuisen takuun, mikä tarkoittaa, että se on voimassa kaikkialla maailmassa. Voit korjauttaa tuotteesi missä tahansa Samsoniten huoltokeskuksessa ympäri maailman alkuperäistä kuittia ja/ tai tilausvahvistusta vastaan.

MISSÄ VOIN KORJAUTTAA MATKALAUKKUNI?

Suosittelemme, että käännyt korjauksissa Samsoniten valtuuttaman huoltoliikkeen puoleen, sillä silloin voimme olla varmoja, että laukustasi pidetään hyvää huolta. Vaikka kaikki ammattitaitoiset matkalaukkukorjaamot voivat korjata myös sinun Samsonitesi, takuukorjauksia voivat suorittaa vain Samsoniten valtuuttamat huoltoliikkeet. Lähimmän Samsonite-huoltoliikkeen löydät tämän linkin kautta.

MITÄ TEEN, JOS MATKALAUKKUNI VAHINGOITTUU LENNON AIKANA?

Jos huomaat matkalaukkusi vahingoittuneen lennon aikana, sinun tulee esittää vahingonkorvausvaatimus lentoyhtiölle saapumisen yhteydessä. Voit yleensä tehdä sen lentokentän palvelutiskillä matkatavaroiden luovutusalueella. Matkanjärjestäjä on vastuussa vahingoista ja sen tulisi tarjota sinulle korvaava tuote tai korvaus. Samsoniten takuu ei kata kyseisiä kolmasien osapuolten vahinkoja.

Jos et ole enää lentokentällä, suosittelemme ottamaan yhteyttä lentoyhtiöön mahdollisimman pian saadaksesi tietoa siitä, mitä lisätoimenpiteitä sinun on tehtävä tehdäksesi korvausvaatimuksen vahingosta. Lähimmän Samsonite-huoltoliikkeen löydät tämän linkin kautta.

MITÄ TEEN, JOS MATKALAUKKUNI VAHINGOITTUI TOISEN KULJETUSYRITYKSEN KÄSISSÄ (LINJA-AUTOYHTIÖ, JUNA, ...)?

Aivan kuten voit esittää vahingonkorvausvaatimuksen lentoyhtiöille, voit myös esittää vahingonkorvausvaatimuksen muille liikenteenharjoittajille saadaksesi asianmukaisen korvauksen vahingoittuneesta matkatavarastasi. Lähimmän Samsonite-huoltoliikkeen löydät tämän linkin kautta.

Miten rekisteröin tuotteeni?

Voit rekisteröidä kaikki Samsonite-ostoksesi mysamsonite-sivustollamme.
Kaikki tuotteet näkyvät tuotekatsauksessasi, josta löydät lisätietoja tietystä tuotteesta, kuten lukitusohjeet, takuutiedot ja pyytää huoltoa tai tuotteen personointia.
On myös mahdollista tulostaa ostotodistus, jos tarvitset sitä: MY SAMSONITE
Etkö löytänyt kysymykseesi vastausta?
Ota yhteyttä